Strona 1 z 1

: 31 gru 2010, 18:22
autor: pakolito2
prosze o omoc . Muszę w biuletynie umieśćić ogłoszenie o udzieleniu zamówienia , umowa na cały rok obsługi nieruchomości administrowanych przez zamawiającego , kryterium były :stawka za wykonanie prac dla zakresu np.1, stawka za wykonanie prac dla zakresu np.2 i cena za pełnienie stałego dyżuru . W ogłoszeniu można podać tylko jedna kwotę , lub wartosc za cały rok w przypadku cen jednostkowych. proszę o pomoc : są dwie stawki, i cena za dyżur , co robić . Wartość wg zawartej umowy nie może przekroczyć kwoty jaką zamawiający przeznaczył na realizacje zamówienia tj. netto plus należnypodatek Vat , ale tego nie można określić , bo jest to uzależnione od ilości koniecznych do wykonania robót wg dwóch zakresów i od tego czy remont był wykonywany w budynku mieszkalnym czy użytkowym.HELP. Dziękuję za szybką pomoc .

: 01 sty 2011, 17:57
autor: Janusz
Myślę że dobrze zrozumiałem, macie w ofercie wyszczególnione dwie ceny ofertowe tak?, w takim wypadku i tak trzeba tą kwotę zsumować aby wpisać w ogłoszeniu o udzieleniu zamówienia, wpisać dwóch cen się nie da, chyba że jest to postępowanie z możliwością składania ofert częściowych, rozumiem także że podana kwota jaką wymagaliście była kwotę w celu porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, a faktyczne rozliczenia odbywały się będą według faktycznie wykonanych robót.