Strona 1 z 1

: 11 paź 2010, 18:08
autor: gosiarzyk
Witam, do oferty dołączono nieprawidłowe pełnomocnictwo i zrobiono błąd . Powiadomiono wykonawce telefonicznie oraz mailem i wysłano pismo pocztą. Wykonawca przesłał prawidłowe pełnomocnictwo mailem , oraz zgodził się na poprawienie omyłki w rozmowie zapewnił że pełnomocnictwo wysle pocztą, w mailu również potwierdził wysłanie. Jednak jako zamawiający dalismy tylko 5 dni ( razem z weekendem) na uzupełnienie. Dzis minął termin a pełnomocnictwo nie dotarło- dodam że wykonawca mieszka na drugim końcu Polski ( zresztą siedziba zamawiającego to też mała miejscowość- listonosz dostarcza pocztę rano), liczę ,że pełnomocnictwo jutro dojdzie. Co robić? nie chcemy odrzucać jedynego wykonawcy

: 11 paź 2010, 18:45
autor: Janusz
Co zrobić?, uznać i basta ;)
Ps. następnym razem proponuję dawać dłuższe terminy!

: 11 paź 2010, 18:52
autor: gosiarzyk
Bardzo dziekuję ;-)