Strona 1 z 1

: 13 wrz 2010, 22:02
autor: kaska26
PN na roboty. wszystkich wykonawców wzywam do uzupełnienia tych samych dokumentów i wszystkim dałam ten sam termin na uzupełnienie. Wezwanie do uzupełnienia wysłałam fax. Jeden z wykonawców ma zepsuty fax.
1.czy mogę wezwanie do uzupełnienia wysłać mu pocztą i ustalić dla niego późniejszy termin?
albo
2. czy mogę wysłać wezwanie mailem chociaż nie przewidziałam takiej formy komunikacji w SIWZ?

: 13 wrz 2010, 22:46
autor: Janusz
W tym wypadku najlepiej będzie pocztą z wyznaczeniem nowego terminu uzupełnienia za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. musisz mieć potwierdzenie otrzymania zawiadomienia przez Wykonawcę, inaczej mogą być problemy.

: 14 wrz 2010, 7:20
autor: kaska26
Wiem że muszę mieć potwierdzenie, tylko nie byłam pewna czy mogę wyznaczyć różne ternimy na uzupełnienie tego samego dokumentu.
dzięki

: 14 wrz 2010, 7:25
autor: Janusz
Jak mus to mus.

: 14 wrz 2010, 12:04
autor: pawellllek
ale co to znaczy ze ma zepsuty fax, tak na prawdę to jest jego sprawa, on powinien zapewnić możliwość przekazania do niego faksu, jeśli podał już jego numer

: 14 wrz 2010, 12:13
autor: Janusz
Zgadza się, dlatego zawsze jest dobrze wysłać pismo pocztą.