Strona 1 z 1

: 21 kwie 2010, 8:48
autor: edytab
Polisa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przy czym jej termin płatności jest określony w ratach lipiec 2009, wrzesień 2009, grudzień 2009 i marzec 2010. Wykonawca przedstawił polisę bez dowodów wpłaty prosić o uzupełnienie czy nie?????
W dokumentach na potwierdzenie warunku udziału prosimy o opłaconą polisę, więc zakładam że jest ona opłacona, dowodu wpłaty nie mam.
Ostatnio na szkoleniu z p. Wiktorowską powiedziała nam że ona by nie wzywała ponieważ to jest tak jak z zaświadczeniami z us, zus, krk one mają pewien okres ważności i ja nie mam gwarancji czy w tych okresach od daty ich wydania do dnia złożenia oferty coś się nie zmieniło i czy ten wykonawca nie zalega w międzyczasie z opłacaniem podatku lub składek.

: 21 kwie 2010, 9:20
autor: Janusz
Temat był już poruszany a Zamawiający mają z tym problem, "opłacona polisa" wprowadziła trochę zamętu, jednak że wiadomo, dobrze było bu gdyby Wykonawca od razu do polisy załączył dowody jej opłacenia, jeżeli załączy samą polisę - no cóż, należy polegać na złożonym oświadczeniu z art.22 i taką polisę uznać że jest opłacona, natomiast wzywać do uzupełnienia dowodów jej opłacenia - podstaw nie ma.

: 21 kwie 2010, 9:22
autor: edytab
A może jakieś wyjaśnienie czy żeczywiście poprzestać na oświadczeniu i ok

: 21 kwie 2010, 9:32
autor: Janusz
O wyjaśnienia zwrócić się można zawsze, lecz jeżeli nic nie wyjaśni?