: 21 kwie 2010, 8:48
Polisa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przy czym jej termin płatności jest określony w ratach lipiec 2009, wrzesień 2009, grudzień 2009 i marzec 2010. Wykonawca przedstawił polisę bez dowodów wpłaty prosić o uzupełnienie czy nie?????
W dokumentach na potwierdzenie warunku udziału prosimy o opłaconą polisę, więc zakładam że jest ona opłacona, dowodu wpłaty nie mam.
Ostatnio na szkoleniu z p. Wiktorowską powiedziała nam że ona by nie wzywała ponieważ to jest tak jak z zaświadczeniami z us, zus, krk one mają pewien okres ważności i ja nie mam gwarancji czy w tych okresach od daty ich wydania do dnia złożenia oferty coś się nie zmieniło i czy ten wykonawca nie zalega w międzyczasie z opłacaniem podatku lub składek.
W dokumentach na potwierdzenie warunku udziału prosimy o opłaconą polisę, więc zakładam że jest ona opłacona, dowodu wpłaty nie mam.
Ostatnio na szkoleniu z p. Wiktorowską powiedziała nam że ona by nie wzywała ponieważ to jest tak jak z zaświadczeniami z us, zus, krk one mają pewien okres ważności i ja nie mam gwarancji czy w tych okresach od daty ich wydania do dnia złożenia oferty coś się nie zmieniło i czy ten wykonawca nie zalega w międzyczasie z opłacaniem podatku lub składek.