Strona 1 z 1

: 27 lis 2009, 11:25
autor: enya
Witam
chciałam się upewnić jaką kolejność działania powinnam zastosować w przetargu. Chodzi o przetarg nieograniczony na dostawę . Złożono 4 oferty w tym w jednej już w tabeli z wymaganymi przez nas parametrami wykonawca napisał , że oferowany aparat w trzech pozycjach odbiega parametrami od tych wymaganych przez nas. Więc wg. komisji kwalifikuje się do odrzucenia. I tu jest moje pytanie , czy powinnam , to zrobić teraz (napisać do wszystkich wykonawców o odrzuceniu jednej z ofert i umieścić info. na www) czy zrobić to na koniec już przy zawiadomieniu o wybranych ofertach? Czy to w ogole nie ma znaczenia, kiedy to zrobię. Pozdrawiam

: 27 lis 2009, 13:33
autor: ES
Wszystko jednocześnie (w zależności co występuje), tzn. zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty, o wykonawcach wykluczonych, o odrzuconych ofertach, unieważnieniach i informacje o poprawie oczywistych omyłek. Najlepiej jedno pismo. Zobacz sobie na rozstrzygnięcia przetargów na internecie (szczególnie na dostawy).
Pozdrawiam