: 22 paź 2009, 9:58
Witam
Chodzi mi o protokół z postępowania o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach... (druk ZP - 2), który sporządza się w trakcie prowadzonego przetargu. Chciałam się upewnić kto powinien go uzupełniać. Ponieważ do kazdego postępowania powoływana jest u nas komisja przetargowa, a ja z kolei jestem pracownikiem ds. zamówień publicznych i nie zawsze jestem w tej komisji, ale protokół właśnie komisja każe mi uzupełniać, robię to na podstawie dokumentacji sporzadzonej właśnie przez komisję w trakcie prowadzenia postępowania. Stąd też mój niepokój czy mogę to robic czy jednak powinna to robic osoba z komisji. Będę bardzo wdzięczna za poradę. Pozdrawiam.
Chodzi mi o protokół z postępowania o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach... (druk ZP - 2), który sporządza się w trakcie prowadzonego przetargu. Chciałam się upewnić kto powinien go uzupełniać. Ponieważ do kazdego postępowania powoływana jest u nas komisja przetargowa, a ja z kolei jestem pracownikiem ds. zamówień publicznych i nie zawsze jestem w tej komisji, ale protokół właśnie komisja każe mi uzupełniać, robię to na podstawie dokumentacji sporzadzonej właśnie przez komisję w trakcie prowadzenia postępowania. Stąd też mój niepokój czy mogę to robic czy jednak powinna to robic osoba z komisji. Będę bardzo wdzięczna za poradę. Pozdrawiam.