Strona 1 z 1

: 06 kwie 2009, 14:03
autor: edytab
Witam,
chciałam się dowiedzieć czy powinnam i ewentualnie gdzie, odnotować fakt otrzymania ofert po terminie ich składania?
Właśnie dzisiaj odesłałam takie dwie oferty i teraz zastanawiam się czy o nich wspominać w protokołach z postępowania czy też nie???????

: 06 kwie 2009, 14:58
autor: nitro07
moim zdaniem nie ma o czym wspominać, ofert nie otwierasz i odsyłasz....

: 09 cze 2009, 7:53
autor: Virulent
A czasem jakby okazało się że przetarg zostaje unieważniony to należy zgodnie z art. 93 ust 3 pkt 2 poinformować wykonawców o unieważnieniu postępowania, i trzeba chyba mieć zapisane co to były za firmy na tą okoliczność.

: 09 cze 2009, 8:17
autor: Janusz
Powinno się poinformować wykonawców na piśmie np. faks o zaistniałej sytuacji(że złożono ofertę po terminie).
W zawiadomieniu podać datę i godzinę przyjęcia oferty następnie od momentu doręczenia policzyć termin na ewentualne wniesienie protestu, jeżeli nie wpłynie zwrócić ofertę.
Dobrze jeszcze w celu udokumentowania zrobić ksero koperty ofert zwracanych.
Podstawa prawna art.84 ust 2.