: 10 mar 2009, 9:50
Witam!
Dzisiaj zwracam się z prośbą o pomoc do doświadczonych forumowiczów.
Mam przeprawe z księgowością na temat czy łączyć w jednym postępowaniu usługi wywozu nieczystości stałych (opróżnianie kontenerów ze śmieci) z usuwaniem nieczystości płynnych (czyli po prostu szamba).
Ja uważam, że nie, to są dwie różne usługi do wykonania, w których trzeba mieć różne wyposażenie i urządzenia nie wspomne, że nawet wg słownika CPV te usługi są ujęte w dwóch różnych grupach - pierwsza to 905 a druga 904?
A księgowość nie, trzeba zsumować bo mają jedno konto do księgowania i ta sama firma to wykonuje?
Nie wiem? Co WY na to?
Dzisiaj zwracam się z prośbą o pomoc do doświadczonych forumowiczów.
Mam przeprawe z księgowością na temat czy łączyć w jednym postępowaniu usługi wywozu nieczystości stałych (opróżnianie kontenerów ze śmieci) z usuwaniem nieczystości płynnych (czyli po prostu szamba).
Ja uważam, że nie, to są dwie różne usługi do wykonania, w których trzeba mieć różne wyposażenie i urządzenia nie wspomne, że nawet wg słownika CPV te usługi są ujęte w dwóch różnych grupach - pierwsza to 905 a druga 904?
A księgowość nie, trzeba zsumować bo mają jedno konto do księgowania i ta sama firma to wykonuje?
Nie wiem? Co WY na to?