: 13 lut 2009, 8:46
Witam,
Proszę o radę, a mianowicie: podczas badania ofert u jednego z wykonawców stwierdzono brak wymaganych dokumentów, został wezwany do uzupełnienia. W wyznaczonym czasie nie uzupełnił - podlega wykluczeniu. Po tygodniu stwierdzono brak jednego z dokumentów u drugiego z wykonawców (wpłynęły dwie oferty), zgodnie z ustawą powinniśmy go wezwać o uzupełnienie. Pytanie tylko czy w związku z zaistniałą sytuacją nie łamiemy zasad ustawy poprzez nierówne traktowanie wykonawców, tzn. nie wysłanie wezwań w tym samym czasie. Co należałoby teraz zrobić? Wysłać określając taki sam termin na uzupełnienie, czy też przeprowadzić ponowne badanie ofert i ponownie wysłać do obu wykonawców wezwania o uzupełnienie, czy też jest jakieś inne wyjście z tej sytuacji. Z góry dziękuję za pomoc.
Proszę o radę, a mianowicie: podczas badania ofert u jednego z wykonawców stwierdzono brak wymaganych dokumentów, został wezwany do uzupełnienia. W wyznaczonym czasie nie uzupełnił - podlega wykluczeniu. Po tygodniu stwierdzono brak jednego z dokumentów u drugiego z wykonawców (wpłynęły dwie oferty), zgodnie z ustawą powinniśmy go wezwać o uzupełnienie. Pytanie tylko czy w związku z zaistniałą sytuacją nie łamiemy zasad ustawy poprzez nierówne traktowanie wykonawców, tzn. nie wysłanie wezwań w tym samym czasie. Co należałoby teraz zrobić? Wysłać określając taki sam termin na uzupełnienie, czy też przeprowadzić ponowne badanie ofert i ponownie wysłać do obu wykonawców wezwania o uzupełnienie, czy też jest jakieś inne wyjście z tej sytuacji. Z góry dziękuję za pomoc.