Strona 1 z 1

: 11 lut 2008, 21:46
autor: Janusz
witam. w ubiegłym roku zrealizowłem zamówienie z wolnej ręki na dostawę energii.
umowa została podpisana na 3 lata lecz niemam całkowitej wartości zamówienia lecz mam szacunek z poprzednich lat za pomocą którego oszacowałem wartość do nowej umowy. Czy do sprawozdania rocznego wipisać kwotę szacunkową obliczoną na nowy okres jako kwotę udzielonego zamówienia na nowy okres?

: 12 lut 2008, 7:52
autor: PiotrW
Nie wpisuje Pan wartości szacunkowej zamówienia tylko wartość umowy bez podatku od towarów i usług, czyli po prostu kwotę zapisaną w umowie.

: 12 lut 2008, 9:58
autor: Janusz
Wszysko rozumiem i dzięki za odpowiedź ale kwotę za 1KWH można potraktować jako cenę jednoskową a cen jednoskowych nie wpisuje się a ciężko jest określić jaka jest całkowieta kwota zamówienia mam kwotę szacunklową na 3 lata a w umowie kwotę 3.05 za 1KwH.Czyli nie bardzo mogę wpisać kwotę z umowy bo to tylko 3 zł według taryfy za energię.

: 12 lut 2008, 11:08
autor: PiotrW
Urząd zamówień Publicznych podaje takie wyjaśnienie na pytanie co do wpisywania wartości umów:

„Jak należy wpisywać wartości w pola "Wartość umów bez podatku od towarów
i usług (w PLN)"?
Podając wartość udzielonych zamówień należy wpisywać dokładna kwotę zamówienia, łącznie z groszami. Na przykład, przy wartości umowy wynoszącej 1 234 567,89 zł w formularzu sprawozdania należy wpisać taka sama kwotę, czyli 1 234 567,89. Formularz elektroniczny do przesyłania sprawozdania został tak skonstruowany, że do wpisywania wartości kwot udzielonych zamówień przeznaczone są dwa pola: pole do wpisania kwot zł (nie należy wpisywać kropek lub spacji oddzielających tysiące) oraz pole do wpisania kwot groszy.”

Najlepiej w Pańskiej sprawie skontaktować się bezpośrednio z infolinią prawną UZP i zapytać jak trzeba to wpisać.