: 11 gru 2007, 16:58
W mojej firmie do 15 grudnia osoba zajmująca się zamówieniami musi przekazać dyrektorowi plan zamówień publicznych na rok przyszły, sporządzony na podst. planów otrzymanych od poszczególnych kierowników działów.
W firmie obowiązuje określona procedura z zamówieniami poniżej kwoty 14 tys. euro: do kwoty 35 tys. PLN - jakaś tam procedura i powyżej tej kwoty - rozeznanie rynku i wybór oferty z przynajmniej 2 ofert różnych firm.
Pytanie zasadnicze: czy powinnam te drobne zakupy np. za kwotę 16 tys. PLN ujmować w tym zestawieniu skoro poniekąd można je uznać za zakupy z wolnej ręki?
Dodam, że statutowo firma jest ZOZ-em.
W firmie obowiązuje określona procedura z zamówieniami poniżej kwoty 14 tys. euro: do kwoty 35 tys. PLN - jakaś tam procedura i powyżej tej kwoty - rozeznanie rynku i wybór oferty z przynajmniej 2 ofert różnych firm.
Pytanie zasadnicze: czy powinnam te drobne zakupy np. za kwotę 16 tys. PLN ujmować w tym zestawieniu skoro poniekąd można je uznać za zakupy z wolnej ręki?
Dodam, że statutowo firma jest ZOZ-em.