Strona 1 z 1

: 22 mar 2016, 7:30
autor: bitter
Witam.


Dostaliśmy dofinansowanie na remont jednego z oddziału plus wyposażenie.

Ogłosiliśmy przetarg na poniżej progów ue na robotę budowlaną (wart. szac. 240 000 zł netto).

Na wyposażenie szacunkowa to ok 140 000 zł netto - w tym są meble medyczne jak szafki przyłóżkowe, urządzenia medyczne jak myjnia dezynfektor itp, zwykłe krzesła, meble biurowe- stoły biurka.

Jak traktować to wyposażenie? Szacować razem tj zwykłe meble biurowe plus meble medyczne? To jest jedna dotacja.


Potrzebujemu teraz jeszcze na gwałt z naszej kasy kupić za ok 6 000 zł meble biurowe na inny oddział? Jak to szacować Co można oddzielnie a co razem?

: 22 mar 2016, 8:38
autor: Janusz
Szacujesz meble razem wraz z tymi na cito.

: 22 mar 2016, 8:39
autor: bitter
Dziękuję