Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
-
maciekkowale
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 lis 2014, 18:52
Post
autor: maciekkowale » 07 lis 2014, 18:59
Witam, przetarg został unieważniony. Została wysłana pisemnie informacja o unieważnieniu (2 oferentów). Dnia 04.11. zostały one odebrane. Czy jeżeli dnia 12.11. nie dostaniemy żadnej informacji odnośnie ewentualnych odwołań to możemy ponownie ogłosić przetarg ?
maciekkowale
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 07 lis 2014, 22:26
Postępowanie poniżej czy powyżej kwot UE?
Janusz
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 10 lis 2014, 9:46
Odwołanie nie przysługuje, poczytać od art.180 Pzp
Janusz
-
maciekkowale
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 lis 2014, 18:52
Post
autor: maciekkowale » 10 lis 2014, 11:23
Aha, zobaczymy co z tego wyjdzie bo jeden z Wykonawców jeszcze we wtorek informował Nas o takich zamiarach. Mam jeszcze jedno pytanie. W BZP ogłaszam wynik przetargu a co w przypadku unieważnienia ?? Obowiązki odnośnie przetargu spadły na mnie w związku z nagłą śmiercią pracownika, dlatego stąd moje pytania.
maciekkowale
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 10 lis 2014, 11:46
Do BZP nic nie przesyłasz w przypadku unieważnienia.
Janusz