Strona 1 z 1

: 01 paź 2014, 13:09
autor: justyna5
Mam pytanie odnośnie łączenia zamówień. Sytuacja wygląda następująco. Zakupiliśmy już w tym roku kilka komputerów o wartości zamówienia ok 12.000 netto. Teraz okazało się, że nasz jednostka nadrzędna ma oszczędności na skutek niewykorzystanych przez gminy i powiaty dotacji . Zaoszczędzone środki jednostka nadrzędna chce nam przekazać do wydatkowania czyli dopiero mają one wejść do naszego planu finansowego. Chcemy z nich zakupić właśnie komputery i sprzęt informatyczny. Czy mam je potraktować jako nowe środki, gdyż w momencie jak kupowałam komputery poprzednie nie wiedziałam że będą niewykorzystane dotacje i że jednostka nadrzędna nam te środki przekaże, czy połączyć. A jak połączyć to jaki próg zastosować 14.000 euro czy 30.000 euro?

: 01 paź 2014, 13:24
autor: Janusz
Każda kwota zaoszczędzona = nowe niezależna zamówienie od udzielonych wcześniej.

: 15 paź 2014, 13:09
autor: justyna5
A sytuacja inna: Mieliśmy w palnie zakup 20 komputerów na ten rok . Wartość oszacowana poniżej 14.000 euro. 10 już kupiliśmy a 10 mamy zamiar kupić. I teraz pojawiają się nowe środki. To mam tą wartość tych 10 szt. co mi zostało do kupienia oszacować jeszcze raz ale razem z tym nowymi środkami? I jaki próg wtedy przyjąć 30.000 euro?

: 15 paź 2014, 14:17
autor: Janusz
Łączysz nowe środki z zamówieniem jeszcze nie zrealizowanym w progu do 30 000 euro.

: 15 paź 2014, 15:06
autor: justyna5
Dzięki