: 05 mar 2014, 11:46
Witam Was i oczywiści proszę o oświecenie
W naszej jednostce jest w tym roku kicha z budżetem, władze kapią po trochu i musimy jakoś się do tego dostosowywać. Wartość całego zamówienia na cały rok przekracza 14 000 euro, ale z uwagi, że nie mamy pieniędzy, żeby zrobić od razu postępowanie na cały rok, to robimy przetargi kwartalnie. I teraz pojawił się następujący problem: przeprowadziliśmy przetarg na I kwartał, powiedzmy na artykuły biurowe, gdzie wycenione były poszczególne artykuły; cześć z tych artykułów wykorzystaliśmy do zera inne jeszcze są. Teraz będę przygotowywać przetarg na drugi kwartał, na kolejną transzę tych artykułów i moje pytanie jest takie: czy mogą funkcjonować równocześnie dwie umowy na ten sam przedmiot zamówienia? Bo cześć artykułów będziemy zamawiać jeszcze ze starej umowy, a część już z nowej, może się też zdarzyć, że teraz wygra kto inny...
Mam nadzieję, że ktoś zrozumie o czym mówię...)
W naszej jednostce jest w tym roku kicha z budżetem, władze kapią po trochu i musimy jakoś się do tego dostosowywać. Wartość całego zamówienia na cały rok przekracza 14 000 euro, ale z uwagi, że nie mamy pieniędzy, żeby zrobić od razu postępowanie na cały rok, to robimy przetargi kwartalnie. I teraz pojawił się następujący problem: przeprowadziliśmy przetarg na I kwartał, powiedzmy na artykuły biurowe, gdzie wycenione były poszczególne artykuły; cześć z tych artykułów wykorzystaliśmy do zera inne jeszcze są. Teraz będę przygotowywać przetarg na drugi kwartał, na kolejną transzę tych artykułów i moje pytanie jest takie: czy mogą funkcjonować równocześnie dwie umowy na ten sam przedmiot zamówienia? Bo cześć artykułów będziemy zamawiać jeszcze ze starej umowy, a część już z nowej, może się też zdarzyć, że teraz wygra kto inny...
Mam nadzieję, że ktoś zrozumie o czym mówię...)