Strona 1 z 1

: 05 mar 2014, 11:46
autor: zuza
Witam Was i oczywiści proszę o oświecenie :-)
W naszej jednostce jest w tym roku kicha z budżetem, władze kapią po trochu i musimy jakoś się do tego dostosowywać. Wartość całego zamówienia na cały rok przekracza 14 000 euro, ale z uwagi, że nie mamy pieniędzy, żeby zrobić od razu postępowanie na cały rok, to robimy przetargi kwartalnie. I teraz pojawił się następujący problem: przeprowadziliśmy przetarg na I kwartał, powiedzmy na artykuły biurowe, gdzie wycenione były poszczególne artykuły; cześć z tych artykułów wykorzystaliśmy do zera inne jeszcze są. Teraz będę przygotowywać przetarg na drugi kwartał, na kolejną transzę tych artykułów i moje pytanie jest takie: czy mogą funkcjonować równocześnie dwie umowy na ten sam przedmiot zamówienia? Bo cześć artykułów będziemy zamawiać jeszcze ze starej umowy, a część już z nowej, może się też zdarzyć, że teraz wygra kto inny...
Mam nadzieję, że ktoś zrozumie o czym mówię...;-))

: 05 mar 2014, 12:38
autor: Janusz
Z tego co mi wiadomo przeciwwskazań nie ma, trzeba wyczerpać pierwszą umowę na dany asortyment a później zamawiać z drugiej, poz tym należy pamiętać o sumowaniu części i w momencie przekroczenia 14000 euro wszcząć pełną procedurę.

: 05 mar 2014, 13:15
autor: zuza
Ja każdą z tych części przeprowadzam w formie przetargu nieograniczonego, żeby uniknąć zarzutów dzielenia zamówienia, tylko nie da się tak idealnie przewidzieć ile danego asortymentu zejdzie w danym kwartale...stąd te moje wątpliwości. Dziękuję za odpowiedź.