: 21 cze 2013, 22:12
Witam
Mam pytanie dotyczące gwarancji przy zamówieniu publicznym.
Sprawa wygląda następująco, przykładowo, Zamawiający wymaga gwarancji na dany przedmiot przez okres 36 miesięcy od dostawy towaru, natomiast producent daje na sprzęt gwarancje przez 24 miesiące. Sklep w którym kupuje sprzęt daje mi gwarancje producenta na okres 24 miesięcy + możliwość rozszerzenia od 2 do 5 lat, lecz ta gwarancja jest liczona od daty zakupu przedmiotu i wystawienia faktury.
I tu jest mój problem bo ja jako zamawiający towar ze sklepu, dostaje gwarancje z dniem zakupu, towar "idzie" zwykle 1-2dni, więc nie mogę udzielić gwarancji na sprzęt w dniu odbioru przez zamawiającego bo gwarancja będzie niepełna.
Proszę o pomoc jak najlepiej rozwiązać tą sprawę, czy ja mogę udzielić swojej gwarancji na te dwa dni, żeby dopełnić gwarancje do tych 36 miesięcy ??
Z góry dziękuje za pomoc.
Mam pytanie dotyczące gwarancji przy zamówieniu publicznym.
Sprawa wygląda następująco, przykładowo, Zamawiający wymaga gwarancji na dany przedmiot przez okres 36 miesięcy od dostawy towaru, natomiast producent daje na sprzęt gwarancje przez 24 miesiące. Sklep w którym kupuje sprzęt daje mi gwarancje producenta na okres 24 miesięcy + możliwość rozszerzenia od 2 do 5 lat, lecz ta gwarancja jest liczona od daty zakupu przedmiotu i wystawienia faktury.
I tu jest mój problem bo ja jako zamawiający towar ze sklepu, dostaje gwarancje z dniem zakupu, towar "idzie" zwykle 1-2dni, więc nie mogę udzielić gwarancji na sprzęt w dniu odbioru przez zamawiającego bo gwarancja będzie niepełna.
Proszę o pomoc jak najlepiej rozwiązać tą sprawę, czy ja mogę udzielić swojej gwarancji na te dwa dni, żeby dopełnić gwarancje do tych 36 miesięcy ??
Z góry dziękuje za pomoc.