Strona 1 z 1

: 03 gru 2012, 14:41
autor: miłka
dwa przetargi wezwanie do uzupełnienia Wykonawcy :
I brak polisy o wymaganej wartości 20000,- i potwierdzenia wpłaty OC,
II przetarg brak potwierdzenia wpłaty za OC

uzupełnienie
I złożył dokumentu (polisy ubezpieczenia OC) ,opłacono gotówką, brak potwierdzenia za zgodność z oryginałem ,
II nie złożył wogole dokumentu tego co był wymagany wyżej,

Byc może myślą ze jak złożył do jednego przetargu to będzie to równoznaczne ze złożeniem do obu przetargów,

może się zorientuje i do jutra dołączy a jesli nei to
wypada z gry, bo do I nie potwierdziła za zgodność Polisy

w w drugim nie dal potwierdzenia opłaty


bo przeciez nie mogę sobie dokserowac dokumentu do jego oferty,
Choć to dotyczy opłaty przelew z konta?

: 03 gru 2012, 15:05
autor: Janusz
Powiem krótko, ma być komplet, to czego wymagano.

: 03 gru 2012, 15:09
autor: miłka
ok rozumiem ,
a jaka formę przyjmujecie dla uzupełnianych dokumentów też w zamknietej kopercie, czy przynoszą lużno,
bo u mnie to przynosza lużne kartki,
czy cos reguluje to ?

: 03 gru 2012, 15:29
autor: ulotne
Zapewne tak jak zapisano w SIWZ, mi przesyłają uzupełnione dokumenty w formie e-mail lub faks, później oryginały dosyłają pocztą.

: 04 gru 2012, 9:51
autor: Janusz
Forma nie jest już tak istotna.