Strona 1 z 1

: 28 lut 2012, 12:48
autor: darioberni
Witam!
Od niedawna zajmuję się ZP. Chciałbym dowiedzieć się jakie dokumenty mogą składać członkowie konsorcjum wspólnie, a jakie oddzielnie? Od czego to zależy?

: 28 lut 2012, 13:17
autor: Janusz
Odpis z KRS albo oświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
Składa (każdy z członków konsorcjum)

Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania
Składa (każdy z członków konsorcjum)

Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia
Składa (przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum)

Aktualna informacja z KRK dla osób (art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp)
Składa (każdy z członków konsorcjum/ odpowiednio do formy prawnej prowadzonej działalności)

Aktualna informacja z KRK dla podmiotów zbiorowych (art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp)
Składa (każdy z członków konsorcjum/ odpowiednio do formy prawnej prowadzonej działalności)

Aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS
Składa (każdy z członków konsorcjum)

Dokumenty na potwierdzenie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń, wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw lub usług
Składa (przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum)

Dokumenty na potwierdzenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: sprawozdanie finansowe, informacja z banku, polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony
Składa (przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum)

: 28 lut 2012, 13:19
autor: darioberni
Dziękuję Panie Januszu.
Pozdrawiam.