Strona 1 z 1

: 27 lip 2011, 23:28
autor: kornik
Witam

To mój pierwszy wątek na tym forum, więc proszę o wyrozumiałość ;)

Problem mam taki:
1.Jeden z dokumentów jaki muszę dołączyć do oferty ważny jest do 1.08.
2.Termin składania ofert 2.08.
3.Dokumenty wysyłam kurierem 29.07
4.Dokument dotyczy akredytacji wydanej przez Polskie Centrum Akredytacji
5. 2.08 otrzymam nowy dokument potwierdzający uprawnienia (jednak już po otwarciu kopert)
6.Nie możliwości otrzymania tego dokumentu wcześniej jak 02.08

Pytanie: Jak postąpi zamawiający po otwarciu kopert 2.08? Czy uzna, że dokument jest nieważny i wykluczy mnie z postępowania czy wezwie do uzupełnień?

Jeśli dobrze rozumiem art. 26 ust. 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych : "dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert."

to wszystko powinno być OK bo mój dokument jest ważny na dzień przed otwarciem ofert ...

Widziałem podobny temat na tym forum, tylko że tam dokument tracił ważność w dniu otwarcia kopert. U mnie dzień przed...

Prosiłbym o jak najszybszą odpowiedź bo sprawa jest dosyć pilna.

Pozdrawiam

: 28 lip 2011, 7:32
autor: Janusz
Zamawiający wezwie Cię do uzupełnienia i wszystko powinno być OK.

: 28 lip 2011, 11:18
autor: kornik
Dziękuję za szybką odpowiedź.

Pozdrawiam