Strona 1 z 1

: 11 lut 2011, 9:27
autor: Dorota2804
Witam,
Przystepuję (po raz pierwszy) do sporzadzenia sprawozdania rocznego i mam pewien problem, a mianowicie: Ogłosiliśmy przetarg nieograniczony na zaciagniecie kredytu długoterminowego (kwota kredytu: 3.000.000,00 zł). Podpisaliśmy umowę. Została wybrana oferta na wykonanie zamówienia za cenę 901.005,99 zł. Cena ta została wyliczona na podstawie: oprocentowania zmiennego kredytu (WIBOR 1 M), marży i prowizji. I tu moje pytanie: jaką kwotę wpisać do sprawozdania? kwota kredytu (3.000.000,00) czy oferty (901.005,99)? A może zsumować całość? Kwote tę wpisuję w Usługach?

Jeszcze jedno: Zamawiajacym jest Gmina, co więc powinnan zaznaczyć w części I.2) okreslenie przedmiotu działalności - Ogólne usługi publiczne?

Z góry dziękuje z odpowiedź.

: 11 lut 2011, 9:32
autor: Janusz
Tak ogólne usługi publiczne, natomiast do sprawozdania wpisujesz kwotę 901........ .

: 11 lut 2011, 9:33
autor: Dorota2804
Dziękuję i pozdrawiam

: 15 lut 2011, 11:42
autor: lenka
Bardzo proszę o odpowiedz własnie w kwestii sprawozdania.
Jeżeli mam taką sytuację, że umowa została podpisana na kwotę niższą niż wynika to z oferty to którą kwotę należy wpisać do sprawozdania? Wartość z oferty czy z podpisanej już umowy?

dziękiuje :)

: 15 lut 2011, 11:48
autor: Janusz
Wartość z umowy.

: 15 lut 2011, 12:38
autor: lenka
Dziękuje bardzo :)