: 11 lut 2011, 9:27
Witam,
Przystepuję (po raz pierwszy) do sporzadzenia sprawozdania rocznego i mam pewien problem, a mianowicie: Ogłosiliśmy przetarg nieograniczony na zaciagniecie kredytu długoterminowego (kwota kredytu: 3.000.000,00 zł). Podpisaliśmy umowę. Została wybrana oferta na wykonanie zamówienia za cenę 901.005,99 zł. Cena ta została wyliczona na podstawie: oprocentowania zmiennego kredytu (WIBOR 1 M), marży i prowizji. I tu moje pytanie: jaką kwotę wpisać do sprawozdania? kwota kredytu (3.000.000,00) czy oferty (901.005,99)? A może zsumować całość? Kwote tę wpisuję w Usługach?
Jeszcze jedno: Zamawiajacym jest Gmina, co więc powinnan zaznaczyć w części I.2) okreslenie przedmiotu działalności - Ogólne usługi publiczne?
Z góry dziękuje z odpowiedź.
Przystepuję (po raz pierwszy) do sporzadzenia sprawozdania rocznego i mam pewien problem, a mianowicie: Ogłosiliśmy przetarg nieograniczony na zaciagniecie kredytu długoterminowego (kwota kredytu: 3.000.000,00 zł). Podpisaliśmy umowę. Została wybrana oferta na wykonanie zamówienia za cenę 901.005,99 zł. Cena ta została wyliczona na podstawie: oprocentowania zmiennego kredytu (WIBOR 1 M), marży i prowizji. I tu moje pytanie: jaką kwotę wpisać do sprawozdania? kwota kredytu (3.000.000,00) czy oferty (901.005,99)? A może zsumować całość? Kwote tę wpisuję w Usługach?
Jeszcze jedno: Zamawiajacym jest Gmina, co więc powinnan zaznaczyć w części I.2) okreslenie przedmiotu działalności - Ogólne usługi publiczne?
Z góry dziękuje z odpowiedź.