Strona 1 z 1
: 22 paź 2010, 7:54
autor: bitter
Witam.
Kupowaliśmy w tym roku art. biurowe poza ustawą, do 14 tyś euro. W zeszłym roku wydaliśmy mniej niż 14 tyś jednak w tym roku zbliżamy się do tej granicy. Czy mozna w takiej sytuacji wszcząć teraz postępowanie na dostawę art biurowych? Czy można zastosować tryb zapytania o cenę?
: 22 paź 2010, 13:40
autor: Janusz
Moim zdaniem możecie, oraz możecie zastosować tryb ZOC.
: 27 sie 2012, 15:35
autor: Slawko96
Witam prowadzę bardzo dużą firmę i często muszę zaopatrywać ją w różnego typu
artykuły biurowe. Mógłby mi ktoś wyjaśnić czym dokładnie jest tryb ZOC i czy można dzięki niemu nieco zaoszczędzić.
: 28 sie 2012, 9:28
autor: rafal1201
Zapytanie o cenę to tryb udzielania zamówienia, w którym zamawiający kieruje pytanie o cenę do wybranych przez siebie wykonawców i zaprasza ich do składania ofert (art. 69).
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. (art.70).
Podstawowe pytanie to czy Twoja duża firma w ogóle jest zobowiązana do stosowania ustawy. Pewnie nie.
: 28 sie 2012, 11:16
autor: efigy007
Slawko96 pisze:Witam prowadzę bardzo dużą firmę i często muszę zaopatrywać ją w różnego typu artykuły biurowe. Mógłby mi ktoś wyjaśnić czym dokładnie jest tryb ZOC i czy można dzięki niemu nieco zaoszczędzić.
taka moja dygresja
ja jakoś nie mam ochoty odpowiadać na takie pytanie
osoba prowadząca dużą firmę i brak totalnej znajomości tematu w połączeniu z ortografią jak dla mnie wydaje się być ukrytą reklamą wspomnianej platformy o której więcej tu napisano niż w temacie.
Szkoda wysiłków.
: 28 sie 2012, 11:46
autor: Janusz
Tez mi się tak wydaje.
Edytuję więc post.
: 28 sie 2012, 11:53
autor: efigy007
Super