: 09 sie 2011, 17:36
Witam,
wygraliśmy przetarg, Gmina ogłosiła wynik postępowania i po uprawomocnieniu się wyniku ale jeszcze przed podpisaniem umowy na dostawy zauważyłam oczywistą omyłkę rachunkową:
produkt XXX - 2szt - cena jedn. brutto 1800 zł - wartość brutto 900 zł
W ogłoszeniu wyniku postępowania zostały podane wartości netto, brutto, VAT.
Co w tej sytuacji może zrobić Zamawiający? Czy to jest podstawa do nie przystąpienia do umowy. Wyczytałam gdzieś, że obowiązkiem Zamawiającego jest poprawienie wszystkich omyłek rachunkowych, a w tym przypadku oferta chyba nie była należycie sprawdzona.
Bardzo proszę o pilną odpowiedź.
wygraliśmy przetarg, Gmina ogłosiła wynik postępowania i po uprawomocnieniu się wyniku ale jeszcze przed podpisaniem umowy na dostawy zauważyłam oczywistą omyłkę rachunkową:
produkt XXX - 2szt - cena jedn. brutto 1800 zł - wartość brutto 900 zł
W ogłoszeniu wyniku postępowania zostały podane wartości netto, brutto, VAT.
Co w tej sytuacji może zrobić Zamawiający? Czy to jest podstawa do nie przystąpienia do umowy. Wyczytałam gdzieś, że obowiązkiem Zamawiającego jest poprawienie wszystkich omyłek rachunkowych, a w tym przypadku oferta chyba nie była należycie sprawdzona.
Bardzo proszę o pilną odpowiedź.