: 28 kwie 2009, 12:11
Witam serdecznie
Kłopot jest następujący. W planie budżetowym naszego spzoz- u, mamy zaplanowane zakupy kilku urządzeń medycznych , ktoych wartośc szacunkowa z pewnością przekroczy 14 tys. euro. i takie postepowanie planujemy przeprowadzić w miesiącu wrzesniu , ponieważ wówczas będą na to pieniążki. A tu nagle się okazało że aparat Holter , który był w planach wrzesniowych należy zakupić teraz, bo stary się zepsuł i nareperować się nie da. I co robić? Ogłaszać przetarg nieograniczony i traktować dostawę holtera jako zamówienie udzielane w częściach, z którego reszta będzie we wrześniu? . Czy kupić (po cichutku) bez ustawy bo sam holter to wartośc poniże j 14 tys. euro? Pozdrawiam
Kłopot jest następujący. W planie budżetowym naszego spzoz- u, mamy zaplanowane zakupy kilku urządzeń medycznych , ktoych wartośc szacunkowa z pewnością przekroczy 14 tys. euro. i takie postepowanie planujemy przeprowadzić w miesiącu wrzesniu , ponieważ wówczas będą na to pieniążki. A tu nagle się okazało że aparat Holter , który był w planach wrzesniowych należy zakupić teraz, bo stary się zepsuł i nareperować się nie da. I co robić? Ogłaszać przetarg nieograniczony i traktować dostawę holtera jako zamówienie udzielane w częściach, z którego reszta będzie we wrześniu? . Czy kupić (po cichutku) bez ustawy bo sam holter to wartośc poniże j 14 tys. euro? Pozdrawiam