Witam
Zakładam że kupuję bez przetargu 2 zestawy komputerowe ze środków powyżej 3500zł.
Jeden z nich to:
Zestaw 1.
-komputer z Windows 7
-monitor
-zasilacz awaryjny
-klawiatura, mysz
-pakiet Office
-licencja dostępowa do Windows serwer 2008
-licencja dostępowa do SQL serwera
-oraz drukarka OKI B430
Cena całego zestawu przekracza 3500zł.
Zestaw 2.
identyczna konfiguracja
-komputer z Windows 7
-monitor
-zasilacz awaryjny
-klawiatura, mysz
-pakiet Office
-licencja dostępowa do Windows serwer 2008
-licencja dostępowa do SQL serwera
z wyjątkiem drukarki. Zamiast drukarki chcę do zestawu wliczyć urządzenie wielofunkcyjne OKI MB480 (w cenie 2300zł brutto).
Moje pytanie:
1. Czy takie urządzenie wielofunkcyjne mogę wliczyć w zestaw komputerowy przy jego cenie do 3500zł.
2. Czy w związku z tym że jest to urządzenie mogące pracować samodzielnie nie powinno być wliczane i muszę zwiększyć jego wartość do kwoty przekraczającej 3500 (poprzez dodanie podajników, pamięci, materiałów eksploatacyjnych) i zakupić jako oddzielną pozycję na fakturze.
Serdeczne dzięki za pomoc.
Urządzenia wchodzące w skład zestawu komputerowego?
Jeszcze spytam gdzie mogę znalezc jakieś uzasadnienia, przepisy mówiące o tym że drukarka powinna być kupiona w zestawie bo nie jest urządz. pracującym samodzielnie a natomiast urządz. wielof.(drukarka, faks, skaner w 1) jest urządzeniem pracującym samodzielnie i może być zakupione jako oddzielna pozycja. No i jak wygląda kwesyia drukarek z printserwerami podłaczanymi do sieci?
Pozdrawiam
Pozdrawiam