Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
-
gosik
- Posty: 9
- Rejestracja: 05 mar 2009, 13:42
Post
autor: gosik » 18 cze 2009, 13:00
Czy informację o unieważnieniu postępowania z powodu braku ofert należy zgłaszać do Biuletynu zamówień Publicznych?
gosik
-
Braun
- Posty: 168
- Rejestracja: 17 cze 2009, 9:40
Post
autor: Braun » 18 cze 2009, 13:18
Nie, dajesz tylko informację na swoją www i powiadamiasz wykonawców, którzy złożyli oferty.
Braun
-
Marko
- Posty: 276
- Rejestracja: 10 paź 2006, 11:38
Post
autor: Marko » 18 cze 2009, 13:23
Braun pisze:i powiadamiasz wykonawców, którzy złożyli oferty.
Przecież unieważnia z braku ofert właśnie
.
Nigdzie info nie trzeba dawać w takim przypadku
Marko
-
Braun
- Posty: 168
- Rejestracja: 17 cze 2009, 9:40
Post
autor: Braun » 18 cze 2009, 13:27
Zgadza się:-) rozpedziłam się....
Nigdzie?? nie zgadzam się - na stronę www i tablicę ogłoszeń oczywiście!
Ostatnio zmieniony 18 cze 2009, 13:30 przez
Braun, łącznie zmieniany 1 raz.
Braun
-
Marko
- Posty: 276
- Rejestracja: 10 paź 2006, 11:38
Post
autor: Marko » 18 cze 2009, 13:31
Braun pisze:Nigdzie?? nie zgadzam się - na stronę www i tablicę ogłoszeń oczywiście!
To jeszcze podst. prawną prosze podać
Marko
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 18 cze 2009, 14:25
Podstawy nie ma , ale przeważnie dla ogółu informacji Zamawiający udostępniają info na stronie int., i tab. ogłoszeń
Janusz
-
Braun
- Posty: 168
- Rejestracja: 17 cze 2009, 9:40
Post
autor: Braun » 18 cze 2009, 16:50
Janusz pisze:Podstawy nie ma ....
jawohl....to informacja o wyniku postępowania; unieważnione, bo unieważnione, ale jednak wynik,
tak samo załącza się przecież na www i tablicy zawiadomienie o wyborze oferty.
Braun
-
sylvi445
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 maja 2009, 19:42
Post
autor: sylvi445 » 18 cze 2009, 16:55
W postépowaniu na dostawe sprzetu komputerowego zmodyfikowalam siwz, rozszerzajac zamowienie o dostawe 2 laptopow (wczesniej w opisie przedmiotu zamowienia byly tylko komputery z oprogramowaniem i drukarki, jednak CPV jest to samo), zmienilam rowniez termin skladania i otwarcia ofert. Czy jezeli wczesniej laptopy nie zostaly ujete moglam zmodyfikowac opis przedmiotu zamowienia poprzez dodanie notebookow? Prosze o podpowiedz:)
sylvi445
-
Braun
- Posty: 168
- Rejestracja: 17 cze 2009, 9:40
Post
autor: Braun » 18 cze 2009, 17:12
sylvi445 - trzeba było otworzyć nowy temat:-)
wg mnie mogłaś zmodyfikować opis, zmieniłaś terminy, wiec jest ok.
Braun
-
sylvi445
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 maja 2009, 19:42
Post
autor: sylvi445 » 18 cze 2009, 18:01
tak, trzeba bylo:) niemniej jednak dziekuje za sugestie
sylvi445
-
Marko
- Posty: 276
- Rejestracja: 10 paź 2006, 11:38
Post
autor: Marko » 19 cze 2009, 7:58
Braun pisze:tak samo załącza się przecież na www i tablicy zawiadomienie o wyborze oferty.
No właśnie na tym polega różnica, że sposób zawiadamiania o WYNIKU postępowania określa art. 92, natomiast przypadki (i podmioty) w których o unieważnieniu trzeba zawiadomić wymienia art. 93 ust.3 wiec prosze nie mówić że coś trzeba jak obowiązku nie ma
. Dobry zwyczaj to ciut za mało
Marko