Unieważnienie postępowania

Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
gosik
Posty: 9
Rejestracja: 05 mar 2009, 13:42

Post autor: gosik » 18 cze 2009, 13:00

Czy informację o unieważnieniu postępowania z powodu braku ofert należy zgłaszać do Biuletynu zamówień Publicznych?

Braun
Posty: 168
Rejestracja: 17 cze 2009, 9:40

Post autor: Braun » 18 cze 2009, 13:18

Nie, dajesz tylko informację na swoją www i powiadamiasz wykonawców, którzy złożyli oferty.

Marko
Posty: 276
Rejestracja: 10 paź 2006, 11:38

Post autor: Marko » 18 cze 2009, 13:23

Braun pisze:i powiadamiasz wykonawców, którzy złożyli oferty.
Przecież unieważnia z braku ofert właśnie ;) .
Nigdzie info nie trzeba dawać w takim przypadku

Braun
Posty: 168
Rejestracja: 17 cze 2009, 9:40

Post autor: Braun » 18 cze 2009, 13:27

Zgadza się:-) rozpedziłam się....
Nigdzie?? nie zgadzam się - na stronę www i tablicę ogłoszeń oczywiście!
Ostatnio zmieniony 18 cze 2009, 13:30 przez Braun, łącznie zmieniany 1 raz.

Marko
Posty: 276
Rejestracja: 10 paź 2006, 11:38

Post autor: Marko » 18 cze 2009, 13:31

Braun pisze:Nigdzie?? nie zgadzam się - na stronę www i tablicę ogłoszeń oczywiście!
To jeszcze podst. prawną prosze podać ;)

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 18 cze 2009, 14:25

Podstawy nie ma , ale przeważnie dla ogółu informacji Zamawiający udostępniają info na stronie int., i tab. ogłoszeń

Braun
Posty: 168
Rejestracja: 17 cze 2009, 9:40

Post autor: Braun » 18 cze 2009, 16:50

Janusz pisze:Podstawy nie ma ....
jawohl....to informacja o wyniku postępowania; unieważnione, bo unieważnione, ale jednak wynik,
tak samo załącza się przecież na www i tablicy zawiadomienie o wyborze oferty.

sylvi445
Posty: 61
Rejestracja: 28 maja 2009, 19:42

Post autor: sylvi445 » 18 cze 2009, 16:55

W postépowaniu na dostawe sprzetu komputerowego zmodyfikowalam siwz, rozszerzajac zamowienie o dostawe 2 laptopow (wczesniej w opisie przedmiotu zamowienia byly tylko komputery z oprogramowaniem i drukarki, jednak CPV jest to samo), zmienilam rowniez termin skladania i otwarcia ofert. Czy jezeli wczesniej laptopy nie zostaly ujete moglam zmodyfikowac opis przedmiotu zamowienia poprzez dodanie notebookow? Prosze o podpowiedz:)

Braun
Posty: 168
Rejestracja: 17 cze 2009, 9:40

Post autor: Braun » 18 cze 2009, 17:12

sylvi445 - trzeba było otworzyć nowy temat:-)
wg mnie mogłaś zmodyfikować opis, zmieniłaś terminy, wiec jest ok.

sylvi445
Posty: 61
Rejestracja: 28 maja 2009, 19:42

Post autor: sylvi445 » 18 cze 2009, 18:01

tak, trzeba bylo:) niemniej jednak dziekuje za sugestie

Marko
Posty: 276
Rejestracja: 10 paź 2006, 11:38

Post autor: Marko » 19 cze 2009, 7:58

Braun pisze:tak samo załącza się przecież na www i tablicy zawiadomienie o wyborze oferty.
No właśnie na tym polega różnica, że sposób zawiadamiania o WYNIKU postępowania określa art. 92, natomiast przypadki (i podmioty) w których o unieważnieniu trzeba zawiadomić wymienia art. 93 ust.3 wiec prosze nie mówić że coś trzeba jak obowiązku nie ma ;). Dobry zwyczaj to ciut za mało :)

ODPOWIEDZ