ubezpieczenia pracownicze w zamówieniach

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
edytab
Posty: 334
Rejestracja: 09 cze 2008, 9:01

Post autor: edytab » 24 lut 2011, 12:56

O tym, że na ubezpieczenia pracownicze trzeba robić przetarg to już wiem. Ale czy ktoś już próbował określić przedmiot takiego postępowania? A może jest jakieś rozwiązanie którego ja nie znam a które umożliwiłoby mi nie zstosować przepisów PZP. Nie ukrywam, że nie bardzo wyobrażam sobie określenia przedmiotu: zakres ubezpieczenia, wysokość składki, suma gwarancyjna no i oczywiście to co najbardziej mi przeszkadza to brak możliwości decydowania przez pracowników jakie chcą ubezpieczenie, bo przecierz jak wyłonię nawet wykonawcę to będzie on tylko jeden? Bardzo jestem ciekawa Waszych doświadczeń i opini na ten temat.

ODPOWIEDZ