Witam
Moje pytanie dotyczy obowiązku przedstawiania przez wykonawców – w celu wykazania braku podstaw do wykluczeniu z powodu likwidacji lub upadłości (art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp) - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Dokumenty, zgodnie z rozporządzeniem wykonawczym do ustawy, winny być wystawione z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jak należy traktować dokument odpisu/wydruku z KRS bądź z CEIiDG wystawiony/wygenerowany po terminie składania ofert.
Czy można uznać za prawidłowo złożony dokument, wygenerowany z datą po terminie otwarcia, z którego treści wynika, że w dacie składania ofert podstawy wykluczenia nie zaistniały, tj. rozpatrując dokument pod kątem celu, jakiemu ma służyć, czy sztywno trzymać się terminu wystawienia zgodnie z $3 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia w sprawie rodzaju dokumentów
(za argumentacją o przyjęciu takiego dokumentu mówi jeden z najnowszych wyroków KIO w tej sprawie: KIO 756/14 z dn. 30 kwietnia 2014 r., stanowisko przeciwne: KIO 1059/13 z dn. 21 maja 2013 r., 33/14 z dn. 14 stycznia 2014 r., 2628/13 z dn. 27 listopada 2013 r.).
Jaka jest praktyka u WAS??