Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
-
darioberni
- Posty: 53
- Rejestracja: 31 lip 2011, 20:58
Post
autor: darioberni » 11 cze 2013, 10:49
Proszę o poradę.
Co zrobić w przypadku, gdy w wyniku błędu technicznego (systemu informatycznego) zabrakło ogłoszenia o zamówieniu na stronie BIP Zamawiającego? Publikacja w BZP nastąpiła, jak również ogłoszenie znajdowało się na tablicy ogłoszeń Zamawiającego.
W postępowaniu wpłynęły oferty.
Umowa z wykonawcą również została już zawarta.
darioberni
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 11 cze 2013, 11:26
Z rażącym naruszeniem ustawy został wybrany wykonawca i podpisana umowy.
Janusz
-
darioberni
- Posty: 53
- Rejestracja: 31 lip 2011, 20:58
Post
autor: darioberni » 11 cze 2013, 13:14
Nawet wówczas, gdy na stronie internetowej była cała SIWZ z załącznikami i zabrakło jedynie ogłoszenia o zamówieniu?
darioberni
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 11 cze 2013, 13:20
Można próbować złagodzić sprawę, poprzez stosowny protokół lub notatkę wyjaśniającą, że dostęp do pełnych informacji był, łącznie z informacją gdzie znajduje się ogłoszenie itp., ponieważ SIWZ to szczegóły, ogłoszenie już tak bardzo precyzyjne nie jest
Janusz