Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
-
Baśka
- Posty: 52
- Rejestracja: 28 gru 2009, 15:03
Post
autor: Baśka » 27 sie 2010, 9:03
według ustawy PZP przez kierownika zamawiającego — należy rozumieć
osobę lub organ, który — zgodnie z obowiązującymi przepisami, statutem lub umową — jest uprawniony do zarządzania zamawiającym, z wyłączeniem
pełnomocników ustanowionych przez zamawiającego
Czy to oznacza że pod nieobecność dyrektora - jego zastępca nie może podpisywać dokumentów związanych z przetargiem?
Baśka
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 27 sie 2010, 10:15
Przypuszczam że zastępca jest upoważniony do takich spraw.
Janusz
-
Baśka
- Posty: 52
- Rejestracja: 28 gru 2009, 15:03
Post
autor: Baśka » 27 sie 2010, 10:19
Tak ale nie ma nigdzie w umowie czy w obowiązkach że będzie podpisywać dokumenty przetargowe. Czy mogę napisać takie upoważnienie że kierownik zamawiającego podczas swojej nieobecności powierza zastrzeżone przez siebie czynności zastępcy.
Baśka
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 27 sie 2010, 10:26
Jeżeli takiego upoważnienia nie ma to należy takie sporządzić.
Janusz