Sprawozdanie z zamówien publicznych za 2013rok

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
almarta
Posty: 255
Rejestracja: 25 cze 2010, 8:39

Post autor: almarta » 18 lut 2014, 9:14

okazuje się, że ze śmieciami jest tak: są śmieci odbierane na podstawie umowy tzn normalne opróżnianie pojemników, ale jest też opłata za dzierżawę pojemników, jest osobno fakturowana, pozatem jest usługa odbioru kabin sanitarnych i jest też faktura za dzierżawę tychże kabin, ponadto są usługi za wywóz nieczystości płynnych czyli opróżnianie szamb. zagubiłam się w tych śmieciach....:(

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 18 lut 2014, 10:26

Mam na myśli sam odbiór jako forma podatku, opłata za pojemniki to zdaje się inna sprawa.

almarta
Posty: 255
Rejestracja: 25 cze 2010, 8:39

Post autor: almarta » 18 lut 2014, 13:52

a jak jest z wodą, gazem i energią?

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 18 lut 2014, 14:03

A jak ma być?, a kiedy umowy zawarte?

almarta
Posty: 255
Rejestracja: 25 cze 2010, 8:39

Post autor: almarta » 18 lut 2014, 14:48

no właśnie, umowy zawarte w tym roku, bo jeżeli umowa zawarta wraz z odbiorem ścieków to nie wykazuję ale jeżeli na dostawę tylko wody?

almarta
Posty: 255
Rejestracja: 25 cze 2010, 8:39

Post autor: almarta » 18 lut 2014, 14:50

dodam tytułem wyjaśnienia, że reprezentuje bardzo duży teren, jestem jednostką budżetową, mam rozległy teren ze swoimi zakupami i robotami utrzymaniowymi. I jest tego naprawdę dużo i skomplikowanie.:(

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 18 lut 2014, 17:27

Wykazujesz umowy zawarte w 2013r., jeżeli zawarto je wcześniej nie wykazujesz.

chris061
Posty: 56
Rejestracja: 19 sty 2011, 0:24

Post autor: chris061 » 24 lut 2014, 11:54

Witam,
czy w sprawozdaniu  za 2013 r. (tabela II) należy  uwzględnić zamówienia publiczne tj.:
1. Zakup materiałów biurowych, środków czystości ? (zakup w 2013)
2. Woda, ścieki (umowa podpisana przed 2013 roku) ?
3. Opłaty za energię elektryczną ? (umowa podpisana w 2013)
4. Usługi telekomunikacyjne, telefon, Internet (umowa podpisana w 2013) ?

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 24 lut 2014, 13:21

Tak, wszystkie.

chris061
Posty: 56
Rejestracja: 19 sty 2011, 0:24

Post autor: chris061 » 24 lut 2014, 14:15

umowy przed 2013 rokiem też ująć ?

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 24 lut 2014, 15:12

Nie, nie, tylko z 2013r., to wydawało mi się oczywiste.

chris061
Posty: 56
Rejestracja: 19 sty 2011, 0:24

Post autor: chris061 » 25 lut 2014, 8:40

Oczywiście :)

chris061
Posty: 56
Rejestracja: 19 sty 2011, 0:24

Post autor: chris061 » 26 lut 2014, 9:14

Naszło mnie pytanie, czy w zamówieniach do 14 000 euro wykazywać wydatki tj.:
1. dostęp do monitoringu ?
2. Opłaty za wydane decyzje ?
3. Noclegi ?
4. serwis komputerowy
5. Ważenie materiałów ?
6. Opłata za usługę witryny internetowej ?

ODPOWIEDZ