Sprawozdanie za 2013

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
driver721
Posty: 73
Rejestracja: 22 lut 2013, 10:13

Post autor: driver721 » 20 lut 2014, 11:15

A co z moim 2 pytaniem odnośnie gazu?

chris061
Posty: 56
Rejestracja: 19 sty 2011, 0:24

Post autor: chris061 » 20 lut 2014, 18:32

Witam, może się powtórzę, ale dalej nie wiem jakie wydatki wrzucić do 14 tyś euro ?
Czy wydatki za śrubki, smary, art. biurowe itp (które są zakupywane bezpośrednio w sklepach) "zliczać wszystko i sumować?"
Na pewno wydatki w trybie zapytania o cenę ? (teraz czy aktualne koszty poniesione w danym roku czy kwoty z umów? bo może być różnie)
Czy zamówienia do 14 tyś euro, które były prowadzone "nieobowiązkowo" w trybie przetargu nieograniczonego też ?



Z góry dziękuje za odpowiedź
Pozdrawiam Krzysztof

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 20 lut 2014, 20:21

Powtarzam, wydatki do 14000 euro, takim też wydatkiem jest zakup śrubki, czy też płynu do mycia naczyń.

chris061
Posty: 56
Rejestracja: 19 sty 2011, 0:24

Post autor: chris061 » 20 lut 2014, 20:38

To trudno trzeba będzie zliczyć wszystko. Ciekaw jestem co autor tworząc druk formularza miał na myśli :).

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 20 lut 2014, 22:02

Taki jest obowiązek, liczyć trzeba niestety.

ewazse
Posty: 74
Rejestracja: 02 sie 2011, 12:44

Post autor: ewazse » 21 lut 2014, 8:17

Czyli jeśli ja umowy na wywóz odpadów, na telefon miałam zawarte przed 2013 to ich nie wliczam mimo iż opisując faktury wpisuję tam ten pkt. 4 ust. 8 ustawy pzp?

A jak jest z funduszem socjalnym i rachunkami za przeglądy okresowe oraz kosztów za praktykę ucznia?
Ostatnio zmieniony 21 lut 2014, 8:30 przez ewazse, łącznie zmieniany 1 raz.

almarta
Posty: 255
Rejestracja: 25 cze 2010, 8:39

Post autor: almarta » 24 lut 2014, 7:08

jedno ostatnie wyjaśnienie: szacowanie zamówienia na np roboty było powyżej 14 tys. euro, a udzielono zamówienia poniżej tej kwoty: gdzie wykazuję tą umowę? według pana szkoleniowca, nazwiska nie wymienię , uważa on że w zamówieniach powyżej progu 14 tys. a ja że w tabeli II.Kto ma rację?

driver721
Posty: 73
Rejestracja: 22 lut 2013, 10:13

Post autor: driver721 » 24 lut 2014, 12:20

Mam jeszcze takie pytanie.
Robiłem przetargi na dostawę sprzętu (podobnego asortymentu), tych postępowań było kilkanaście, gro z nich nie przekraczało 14 000. Czy je zsumować i wstawić do tabeli nr IV czy wykazać w tabeli II pkt 1. Oczywiście te które przekroczyły 14 000 wstawiłem do IV tabeli. Pytam się dlatego iż w sprawozdaniu w II tabeli w pkt 1 suma wynosi prawie 2 000 000 zł i nie bardzo mi się to podoba.

lex
Posty: 459
Rejestracja: 23 mar 2010, 12:49

Post autor: lex » 24 lut 2014, 13:11

skoro nie udzielałeś ich w trybach przetargowych, to zsumuj je i podaj w II pkt 1, a to że suma jest duża to rzecz normalna, gdyż jak sam wiesz wszystko się sumuje a budżet jest spory

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 24 lut 2014, 13:20

Liczą się kwoty udzielenia zamówienia, nie szacowania czy kwoty przeznaczonej.

driver721
Posty: 73
Rejestracja: 22 lut 2013, 10:13

Post autor: driver721 » 24 lut 2014, 13:23

udzielałem ich w trybie przetargu nieograniczonego, ale szacunkowa wartość oraz wartość umowy pojedynczych postępowań nie przekracza wartości 14 000 euro.

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 24 lut 2014, 13:25

Jeżeli jest jedno postępowanie z możliwością składania ofert częściowych wówczas należy sumować, jeżeli postępowanie było powyżej 14000 euro a z umowy wyszło poniżej to tabela II.

driver721
Posty: 73
Rejestracja: 22 lut 2013, 10:13

Post autor: driver721 » 24 lut 2014, 13:30

Chodzi mi o to czy sumować postępowania ( nie części ) o tym samym asortymencie i wstawić je do tabeli IV czy nie sumować i pozostawić je w II tabeli.

lex
Posty: 459
Rejestracja: 23 mar 2010, 12:49

Post autor: lex » 24 lut 2014, 13:40

jeśli były obowiązkowe to do tabeli 4, jeśli nieobowiązkowe do tab 2

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 24 lut 2014, 13:42

Ja bym ich nie łączył, umowy są odrębne.

ODPOWIEDZ