Sprawozdanie za 2013

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
driver721
Posty: 73
Rejestracja: 22 lut 2013, 10:13

Post autor: driver721 » 24 sty 2014, 13:26

I wszystkie ogłaszane są na BIP-e i W BZP
Ostatnio zmieniony 24 sty 2014, 13:27 przez driver721, łącznie zmieniany 1 raz.

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 24 sty 2014, 14:13

Poniżej to jako postępowania nieobowiązkowe, a więc to nie ma znaczenia w przypadku sprawozdania, umieszczasz je w postępowaniach do 14 000.

driver721
Posty: 73
Rejestracja: 22 lut 2013, 10:13

Post autor: driver721 » 24 sty 2014, 18:48

A tak jak wcześniej pisałem to tak wypełnić.

driver721
Posty: 73
Rejestracja: 22 lut 2013, 10:13

Post autor: driver721 » 28 sty 2014, 11:40

Witam
Czy usługi świadczone przez pocztę polską należy uwzględniać w sprawozdaniu. W ustawie PZP art. 4 pkt 7 wydaje mi się że jest wyłączona ze stosowania ustawy?

zeasm
Posty: 16
Rejestracja: 23 lis 2011, 11:17

Post autor: zeasm » 07 lut 2014, 11:51

Witam,
Prosił bym o rozwianie wątpliwości związanych z nowym sprawozdaniem poniżej 14 000 euro, a mianowicie, czy mam w nim ująć wszystkie wydatki za 2013 ? Te na które robiliśmy rozeznanie cenowe, jak i te na które rozeznanie nie było robione (np zakup wieszaka za 200 zł czy artykułów gospodarczych jak gniazdka, gwoździe czy wkładki do zamków za 50 zł) ? Ewentualnie czego mam nie ujmować w tym sprawozdaniu ? Co w przypadku wyżej wymienionych znaczków pocztowych - należy tą wartość również ujmować ? Aha, i jeszcze jedno: czy jeśli było prowadzone rozeznanie na obsługę prawną to wartość tej umowy również mam ująć w sprawozdaniu ?

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 07 lut 2014, 12:37

Oczywiście, wydatki (wszelkie) związane z zakupem, w przypadku braku umowy dowodem zaciągniętego zobowiązania jest faktura lub paragon, jednak tu pisania jest zbyt dużo, odpowiedź można uzyskać odwiedzając stronę www urzędu Zamówień Publicznych.

zeasm
Posty: 16
Rejestracja: 23 lis 2011, 11:17

Post autor: zeasm » 07 lut 2014, 14:02

Czyli rozumiem, że zliczam wszystkie wydatki, które były przeprowadzone w trybie art 4. pkt 8 i wpisuję tą kwotę w II tabelce w pkt 1 - tak ?
Ostatnio zmieniony 07 lut 2014, 14:03 przez zeasm, łącznie zmieniany 1 raz.

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 07 lut 2014, 14:12

Tak.

emalka
Posty: 90
Rejestracja: 27 sie 2009, 22:11

Post autor: emalka » 11 lut 2014, 8:59

Witam,
Takie pytanie: co zrobić z zamówieniami powyżej 20 mln euro na roboty budowlane. Chodzi mi o to czy powinnam je wykazać w tabeli nr V sprawozdania a następnie w tabeli nr VI sprawozdania opisać "sposób wykonania tych zamówień"? Czy w tabeli nr V w ogóle takiego zamówienia nie wykazywać i wpisać je tylko w tabeli nr VI?

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 11 lut 2014, 9:27

Proponuje poszukać opinii w zakresie rocznego sprawozdania na stronie UZP.
Tabela V jest do wypełnienia dodatkowo tabela VI jeżeli wartość przekracza lub jest równa równowartości 20.000.000 euro w przypadku robót budowlanych i 10.000.000 euro dla dostaw i usług.
Chodzi m.in. o to czy udzielano zamówień dodatkowych - ile razy i na jaką wartość oraz czy i ile razy zmieniona została umowa.

emalka
Posty: 90
Rejestracja: 27 sie 2009, 22:11

Post autor: emalka » 11 lut 2014, 9:34

Chodzi mi o to czy to samo zamówienie o wartości powyżej 20 mln euro powinnam wykazać jednocześnie w tabeli V i w tabeli VI, czy tylko w tabeli VI?

zeasm
Posty: 16
Rejestracja: 23 lis 2011, 11:17

Post autor: zeasm » 13 lut 2014, 8:56

Witam,
Drodzy użytkownicy mam jeszcze jedno pytanie związane z tym sprawozdaniem, a mianowicie w której tabli i punkcie mam ująć zamówienia poniżej kwoty 14 000 euro ale rozliczane w ramach projektu realizowanego z środków Unijnych. Chodzi o to, że uczniowie w ramach danego projektu wyjeżdżali za granicę na praktyki i z przeznaczonych środków były kupowane różne pomoce dydaktyczne, przelot samolotem oraz zakwaterowanie i za bardzo nie wiem gdzie to wpisać - czy mam je wypisać w tabeli nr IV i w rubryce "Zapytanie o cenę" czy gdzieś indziej ? Jeśli nie tam to co się wpisuje w tej tabeli nr IV ?

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 13 lut 2014, 10:04

Skoro poniżej kwoty 14000 euro to w żadnym wypadku nie jest to zapytanie o cenę w trybie ustawy Pzp, a zamówienie zwolnione ze stosowania przepisów Pzp, a więc w grę wchodzi tabela nr II.

zeasm
Posty: 16
Rejestracja: 23 lis 2011, 11:17

Post autor: zeasm » 13 lut 2014, 10:52

Czyli mam je wpisać w tabeli nr II pkt 1 razem z zamówieniami, które nie były realizowane z środków unijnych a były poniżej kwoty 14 000 euro ? I nie ma różnicy czy są to środki unijne czy normalne ?
Ostatnio zmieniony 13 lut 2014, 10:53 przez zeasm, łącznie zmieniany 1 raz.

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 13 lut 2014, 12:01

Nie ma znaczenia czy to środki unijne czy krajowe.

ODPOWIEDZ