Sprawdzenie zgodności parametrów tech w 1 rok po przetargu

Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
ottawio
Posty: 4
Rejestracja: 08 lis 2012, 12:01

Post autor: ottawio » 08 lis 2012, 12:31

Witam
Proszę o pomoc. Rok temu w postępowaniu przetargowym na dostawę sprzętu do jednej ze szkół wyższych. wykazaliśmy błąd polegający na wpisaniu w tabeli wymaganych parametrów technicznych parametru, który jest niemożliwy do spełnienia podesłaliśmy dowód na nasza tezę w postaci oryginalnych katalogów producenta sprzętu oraz zadaliśmy pytanie o umożliwienie zastosowania innego (prawidłowego naszym zdaniem) rozwiazania. Zamawiąjący jednak podtrzymał swój zapis. postepowanie zostało rozstzrygnięte na korzyść firmy, która dostarczyła naszym zdaniem niezgodny z parametrami tsprzęt. Warto zaznaczyć , że po otrzymaniu protokołu z otwarcia ofert a jeszcze przed wyborem oferty i podpisaniem umowy wysłaliśmy do zamawiającego pismo wraz z dowodem o niezgodności parametrów z wymaganymi w SIWZ)
Przetargi na ten sprzęt pojawiaja się b. czesto za każdym razem schemat jest ten sam (niemożliwy parametr, negatywna odpowiedź zamawiającego w kwestii tego parametru i wybór tej jedynej słusznej firmy jako dostawcy)
Pytanie jest takie. Jakie przysługuja mi prawa w tej kwestii. Czy mogę np skontrolować przedmiot zamówienie pod katem zgodności lub poprosić np o dokumentację albo fotografie. Czy moge po roku skarżyć postepowanie do prezesa KIO?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 08 lis 2012, 13:21

Środki odwoławcze do KIO już upłynęły, więc niestety skorzystać nie można.

ODPOWIEDZ