łączenie zamówień

Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
andi
Posty: 16
Rejestracja: 30 wrz 2010, 7:38

Post autor: andi » 08 paź 2010, 8:51

Moja firma otrzymała dodatkowe środki, które nie były przewidziane w planie finansowym. Plan zakupów został zrealizowany. A poszczególne komórki chcą dokonać takich samych zakupów jak poprzednio. Czy należy łączyć te zakupy, czy traktować je odrębnie? Wszystkie po połączeniu będą powyżej 14000 euro.

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 08 paź 2010, 9:55

Nie, możecie przeprowadzić odrębną procedurę gdyż nie wiedzieliście że dostaniecie dodatkowe środki, w związku z tym jest to nieplanowane zamówienie i można startować z nową procedurą.

andi
Posty: 16
Rejestracja: 30 wrz 2010, 7:38

Post autor: andi » 08 paź 2010, 11:47

To fantastyczna wiadomość. Bo żaden nie przekroczy 14000 euro i nie trzeba stosować przepisów ustawy. Dziękuję za pomoc

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 08 paź 2010, 12:02

"Jeśli przygotowałeś postępowanie na określony przedmiot zamówienia, a następnie udzieliłeś tego zamówienia, po czym wystąpiły nieprzewidziane okoliczności (np. dostałeś dodatkowe środki) powodujące, że musisz udzielić następnego zamówienia na ten sam przedmiot, wartość tego zamówienia oszacuj odrębnie, niezależnie od wartości ustalonej dla pierwszego zamówienia. Zamówienie to udziel zgodnie z przepisami ustawy Pzp, jakie dla tej wartości musisz stosować."

ODPOWIEDZ