zmiana w ofercie

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
pienta
Posty: 135
Rejestracja: 04 lis 2009, 13:55

Post autor: pienta » 28 lip 2010, 12:32

Ja tylko pytania zamieszczam a nie udzielam odpowiedz ale to dlatego, że nie mam takiej wiedzy i doświadczenia jak reszta użytkowników forum. Tak po wstępie moje pytanie:

Zamawiający wymagał wykazu osób biorących udział w realizacji zamówienia ze wskazaniem uprawnień i podstawą dysponowania. W złożonej ofercie Wykonawca przedstawił dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia ale brak było wykazu osób. Zamawiający wezwał do uzupełnienia braku wyżej wymienionego dokumentu wykonawca złożył dokumenty to jest: wykaz osób, dokumenty potwierdzające uprawnienia nowej osoby i zobowiązanie tej osoby zgodnie z art. 26 ust. 2b.W rezultacie podmienił jedną osobę.
Czy taka czynność jest dopuszczalna ?
Ostatnio zmieniony 28 lip 2010, 12:32 przez pienta, łącznie zmieniany 1 raz.

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 28 lip 2010, 12:53

Tak dopuszczalna.

ODPOWIEDZ