Witam, mam problem z:
1) podczas realizacji remontu pomieszczeń (przetarg nieograniczony) okazało się, że należałoby zmienić wykonanie ścianki działowej tzn. w projekcie jest cała z cegły a lepiej by było w części zrobić przeszklenie, bo będzie za mało światła oraz zmienić drzwi wewnętrzne z 90 na 100?
2) podczas remontu okazało się, że wystąpi problem z montowaniem Geberitów, gdyż ścianka w którą mają być wmontowane jest innej konstrukcji niż wynikało z wcześniejszych materiałów?
wprowadzenie tych zmian spowoduje zmianę projektu, ceny.
Jak to ugryźć?
Zmiany w trakcie realizacji zamówienia
w remontach zawsze są roboty dodatkowe - niestety, tego nie zmienimy.
Ja proponuję zrobić protokół konieczności z inspektorem nadzoru i zlecić z art. 67 tej samej firmie.
Oczywiście muszą przygotować kosztorys ofertowy na tę część i "zminusować" pozycje, które zostaną umniejszone względem pierwszego kosztorysu.
Ja proponuję zrobić protokół konieczności z inspektorem nadzoru i zlecić z art. 67 tej samej firmie.
Oczywiście muszą przygotować kosztorys ofertowy na tę część i "zminusować" pozycje, które zostaną umniejszone względem pierwszego kosztorysu.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2009, 15:13 przez kuba86, łącznie zmieniany 1 raz.