Szkolenie dla członków komisji przetargowych w samorządac

Imprezy lokalne i ogólnopolskie dotyczące zamówień publicznych i przetargów
smedalion
Posty: 1
Rejestracja: 17 lis 2009, 9:47

Post autor: smedalion » 17 lis 2009, 10:12

Witam,

Zapraszam na szkolenie:

KOMISJA PRZETARGOWA - ROLA I ZADANIA W PRAWIDŁOWEJ REALIZACJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - SZKOLENIE DLA CZŁONKÓW KOMISJI PRZETARGOWYCH W SAMORZĄDACH

Cel szkolenia:

- przygotowanie osób zasiadających w samorządowych komisjach przetargowych do właściwego pełnienia swojej roli, wyjaśnienie posiadanych uprawnień i organizacji pracy komisji,

- usystematyzowanie podstawowych pojęć regulaminowych związanych z zakresem pracy komisji, m. in. wybór trybu, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, odpowiedzialność,

- przekazanie właściwego sposobu postępowania w przypadku stwierdzenia błędów w ofertach.

Adresaci: osoby wchodzące w skład komisji przetargowych w jednostkach samorządu terytorialnego, pracownicy biur/referatów zamówień publicznych.

Uczestnicy otrzymują stosowne zaświadczenia.


Szczegółowe informacje pod adresem:
smedalion@frdl.katowice.pl

ODPOWIEDZ