Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
-
sylvi445
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 maja 2009, 19:42
Post
autor: sylvi445 » 09 cze 2009, 21:10
Organizuje dostawe mebli biurowych w trybie zapytania o cene. Czy powinnam zamiescic na portal informacje o wszczeciu postepowania, czy nalezy pozniej podac informacje o zawarciu umowy? Czy w ogole jest cos o czym informuje w tym trybie Prezesa UZP? Prosze o odpowiedz. Z gory dziekuje.
sylvi445
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 10 cze 2009, 8:44
Zapytanie o cenę to tryb jeden z najprostszych i najmniej sformalizownych.
W procedurze kierujesz pytanie o cenę do wybranych wykonawców (min 5), w związku z tym jedynie informację o zawarciu umowy zamieszczasz w BZP na swojej stronie internetowej i w swojej siedzibie.
Janusz
-
sylvi445
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 maja 2009, 19:42
Post
autor: sylvi445 » 10 cze 2009, 9:26
Dziekuje za odpowiedz Panie Januszu
sylvi445