uzupełnianie dokumentów

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
ar_ko
Posty: 8
Rejestracja: 22 lip 2008, 15:21

Post autor: ar_ko » 14 lut 2009, 14:56

Czy w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów (wykaz wykonanych dostaw+potwierdzenia ich należytego wykonania) całkowita ich zmiana ( tzn. nowy wykaz zupełnie innych dostaw+ np. inne referencje) nie spowoduje zmiany oferty i nie bedzie skutkowac jej odrzuceniem ????

PiotrW
Posty: 2197
Rejestracja: 21 sie 2006, 12:58

Post autor: PiotrW » 14 lut 2009, 17:06

A co to znaczy "całkowita ich zmiana"? Zamawiający wzywa, a wykonawca ma się do wezwania dostosować i przysłać to o co wzywa zamawiający. Nie zmienia się oferty pod innym względem. Wykazanie się innymi dostawami i referencjami nie będzie niedozwoloną zmianą oferty.
Ostatnio zmieniony 14 lut 2009, 17:06 przez PiotrW, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ