prośba o pomoc - ogłoszenia

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
anetaa
Posty: 24
Rejestracja: 14 lut 2008, 11:30

Post autor: anetaa » 14 lip 2008, 10:57

Bardzo proszę o informację na temat publikacji ogłoszenia.
Chodzi mi o zamówienie na usługi powyżej 206 tys. euro.
Po przejrzeniu ustawy niestety nadal mam wątpliwości:(. Jak wygląda dalsza procedura poprzekazaniu ogłoszenia do publikacji w dzienniku urzędowym oficjalnych publikacji?
Gdzie później należy zamieścić ogłoszenie? Czy zamieszcza się je tak jak zamówienia na mniejsze kwoty w biuletynie zamówień publicznych? Jak wygląda procedura dalszego postępowania?
Bardzo prosze o pomoc i przepraszam za pytanie które pewnie zostanie uznane za infantylne, ale niestety nie mam doświadczenia w takich zamówieniach a niestety nie mam od kogo uzyskać tych informacji. :(. Nie cyhciałabym popełnic jakiś głupich błędów...
Będę wdzięczna za wszelkie informacje.

PiotrW
Posty: 2197
Rejestracja: 21 sie 2006, 12:58

Post autor: PiotrW » 14 lip 2008, 12:37

Pytania nie są infantylne, bo każdy kiedyś zaczynał i nie wszystko od razu się wie. Ogłoszenie o zamówieniu powinno być zamieszczone nas tronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego po przekazaniu go do publikacji do Dziennika Europejskiego, nie później jednak niż w dniu publikacji w tym Dzienniku (zazwyczaj od 1 do 3 dni). Ogłoszenia o zamówieniu, które ze względu na wartość zamówienia powyżej 206000 euro zamieszczamy w Dzienniku Europejskim, nie publikujemy dodatkowo w Biuletynie zamówień Publicznych. Co do dalszej procedury to od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Europejskim zamieszczamy siwz na stronie internetowej. No i przetarg sobie trwa poprzez pytania i odpowiedzi do siwz, modyfikacje siwz aż do otwarcia ofert, wyboru najkorzystniejszej oferty i podpisania umowy.

anetaa
Posty: 24
Rejestracja: 14 lut 2008, 11:30

Post autor: anetaa » 14 lip 2008, 13:44