Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
-
Szyltony
- Posty: 3
- Rejestracja: 08 kwie 2008, 5:15
Post
autor: Szyltony » 08 kwie 2008, 5:42
Witam, mam pytanie dotyczące sumowania zamówień i przeprowadzenia procedury przetargowej. Firma składa się z 5 oddziałów, w trzech planuje przeprowadzić drobne remonty. W jednym szacowana wartość remontu przekracza kwotę 14 000 euro, w pozostałych wartości są poniżej tej kwoty. Z racji położenie oddziałów (rozrzucone są po całym województwie) i planowanych terminów remontów nie zostało to ujęte w jednym zamówieniu. Czy na remonty poniżej progu muszę stosować procedury ustawy Pzp? I jak to ma się do sumowania zamówień według CPV?
Szyltony
-
PiotrW
- Posty: 2197
- Rejestracja: 21 sie 2006, 12:58
Post
autor: PiotrW » 08 kwie 2008, 7:42
To będą osobne roboty budowlane, a więc wartość trzeba obliczyć oddzielnie dla każdego z oddziałów. Jeżeli wartość szacunkowa remontu obliczona zgodnie z art. 33 PZP nie przekracza 14000 euro czyli 54279,40 zł to nie trzeba stosować procedur ustawowych.
PiotrW
-
MariuszT
- Posty: 19
- Rejestracja: 11 sty 2008, 8:52
Post
autor: MariuszT » 09 kwie 2008, 9:53
Ale skoro remonty były planowane, to czy zamówienia się nie łączą. Pytanie tylko czy ma zastosowania Art 32 pkt5 (samodzielność finansowa oddziałów), wtedy chyba faktycznie nie ma problemu.
MariuszT
-
PiotrW
- Posty: 2197
- Rejestracja: 21 sie 2006, 12:58
Post
autor: PiotrW » 09 kwie 2008, 10:07
W robotach budowlanych nie sumuje się zamówień. Każda robota jest szacowana odrębnie.
PiotrW