Moje wątpliwości:
Z dniem 01.01.2008 powstał Gminny Zespół Usług Komunalnych jako jednostaka organizacyjna Urzędu Gminy, któremu w zarządzanie oddano m.in. oświetlenie uliczne, budynki komunalne, czy też część samochodów i innego sprzętu. W związku z tym czy ja jako pracownik urzędu gminy mogę na zakup paliw tj. etyliny i oleju napędowego, czy tez na dostawy i przesył energii elektrycznej zrobić odpowiednio jednen przetarg na jedno i drugie. tzn. przetarg na dostawy paliw z wyszczególnieniem sprzętu będącego w zarządzie urzędu i sprzętu w zarządzie GZUK-u i określeniem płatnika? Analogiczna sytuacja w przypadku energii tylko z wyszczególnieniem obiektów, z które płaci Urząd a za które płaci GZUK..
Każda jednostka ma swój budżet....
Dzięki za podpowiedź.
Urząd Gminy a jej jednostki organizacyjne?
W takiej sytuacji nie ma przeszkód, aby jednostka gminna sama przeprowadziła przetarg jako zamawiający na potrzebne jej usługi i dostawy. Jeżeli zamówienie ma być finansowane z jednego budżetu (gminnego) a potem jakoś przekazane jednostce to proszę robić jeden przetarg, jeżeli ma być finansowane z oddzielnych budżetów to pojawia się problem ze zręcznym opisaniem wzajemnych rozliczeń i obowiązków, także dla zapewnienia bezpieczeństwa wykonawcy. Ja wybrałbym formalnie dwa przetargi albo postępowanie podzielone na dwie części.
Dziękuję. Jednak proszę mi powiedzieć czy naruszę jakieś przepisy jeżeli ogłoszę jeden przetarg zarówno dla Urzędu jak i dla Gminnego Zespołu Usług Komunalnych? W umowie zostaną wyszczególnione pozycje przynależne Ug i oddzielnie GZUK-owi. Bardzo zależy mi na jasnej sytuacji, gdyż znam stanowisko szefa na ten temat, który będzie optował za jednym wspólnym przetargiem.....