Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
-
zala
- Posty: 18
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 12:40
Post
autor: zala » 18 paź 2007, 8:50
czy w ogloszeniu o wyniku postepowania, ktore zamieszczam na stronie internetowej i w siedzibie powinna byc cena oferty wybranej i pozostalych ofert odrzuconych ?
zala
-
PiotrW
- Posty: 2197
- Rejestracja: 21 sie 2006, 12:58
Post
autor: PiotrW » 18 paź 2007, 9:12
Zgodnie z art. 92 Prawa zamówień publicznych w informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty nie trzeba podawać cen ofertowych, tylko łączną punktację każdej oferty. Punktacja jest ważniejsza, bo w przypadku gdy cena nie jest jedynym kryterium oceny ofert może się zdarzyć, że zostanie wybrana oferta nie z najniższą ceną.
PiotrW