Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
-
ciotka
- Posty: 39
- Rejestracja: 29 kwie 2010, 8:36
Post
autor: ciotka » 02 lis 2015, 15:45
W 2009 roku odbył się przetarg na remont szkoły publicznej. Wykonawca, zgodnie z SIWZ, wniósł ZNWU. Częśc zabezpieczenia zwróciłam zgodnie ze SIWZ. Na naszym koncie pozostało 30%. W 2012 roku zwróciłam się do firmy o podanie numeru konta bankowego, na który mogłabym zwrócić pozostałą część ZNWU (za poświadczeniem odbioru). Do dnia dzisiejszego, 02 listopad 2015 roku, nie otrzymałam odpowiedzi.
Co w takim przypadku mam zrobić ze środkami pieniężnymi? Czy ponowni wystosować pismo do firmy? Jaka jest podstawa prawna?
ciotka
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 02 lis 2015, 16:21
Proponuję skontaktować się telefonicznie i raz jeszcze na piśmie.
Janusz
-
ulotne
- Posty: 305
- Rejestracja: 07 lip 2010, 15:03
Post
autor: ulotne » 03 lis 2015, 10:42
To długo koleżanka czekała. Może firma upadła i po ptokach
ulotne
-
Novid
- Posty: 70
- Rejestracja: 15 lip 2013, 16:46
Post
autor: Novid » 04 lis 2015, 10:25
ulotne pisze:To długo koleżanka czekała. Może firma upadła i po ptokach
- wówczas te 30% przechodzi na własność skarbu Państwa?
Novid
-
ciotka
- Posty: 39
- Rejestracja: 29 kwie 2010, 8:36
Post
autor: ciotka » 04 lis 2015, 14:14
Koleżanka nie czekała. 70% oddałam zgodnie z podpisana umową w 2009 roku. A 30% pozostało na rachunku bankowym jednostki. Zgodnie z prawem. Rozumiem, że 30% ZNWU stanowi dochód JST (firma już nie ma) - nikt nie odpowiada na telefony.
ciotka