materiały biurowe

Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
justyna5
Posty: 57
Rejestracja: 15 lis 2012, 10:29

Post autor: justyna5 » 16 gru 2014, 7:46

Witam,

Mam pytanie. Postępowanie poniżej 30.000 euro. W formularzu cenowym na materiały biurowe gdzie jest nazwa przedmiotu wykonawca pominął 2 pozycje natomiast wpisał ich ceny (bez wpisania czego dotyczą), nie wpisał także wszystkich nazw firmowych towaru co Zamawiający wymagał. Odrzucić go czy zostawić? Jego oferta nie jest najkorzystniejsza.

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 16 gru 2014, 8:19

Mieliście jakieś szczegółowe zapisy w tej sprawie w zapytaniu?, bo jeżeli nie ma to ciężko jednoznacznie stwierdzić.

justyna5
Posty: 57
Rejestracja: 15 lis 2012, 10:29

Post autor: justyna5 » 16 gru 2014, 8:22

odnośnie odrzucenia ofert nie. Natomiast było napisane że Wykonawca ma wpisać nazwy firmowe oferowanego towaru.

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 16 gru 2014, 9:50

Możecie wyjaśnić, jeżeli jest to postępowanie do 30 000 to jeszcze ujdzie, w takiej sytuacji nie wiadomo jak się zachować skro nie zostało to uregulowane, odrzucenie? - nie do końca skoro można ratować ofertę, wyjaśnienie?-czy nie zmieni treści złożonej oferty?, zapewne zmieni ale regulacje ustawy zastosowania nie mają!, ja bym wyjaśnił.

justyna5
Posty: 57
Rejestracja: 15 lis 2012, 10:29

Post autor: justyna5 » 16 gru 2014, 11:03

tak też zrobię dziękuję

ODPOWIEDZ