Informacja banku i opłacona polisa

Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
maniutek23stan
Posty: 105
Rejestracja: 10 maja 2010, 15:40

Post autor: maniutek23stan » 11 cze 2014, 10:05

Witam,

Mam takie zapytanie. W siwz wymagane było żeby wykonawca przedłożył opłaconą polisę oc oraz informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej czyli te 2 dokumenty. Nasza radczyni co ma obsługę prawną napisała, cytuje „jeśli chodzi o potwierdzenie sytuacji finansowej to w siwz zawarte były dwa alternatywne warunki, których spełnienie jednego można rozumieć jak wypełnienie warunku potwierdzenie sytuacji finansowej” Co o tym sądzicie? Z góry dziękuje za wszelkie opinie w tym zakresie.

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 11 cze 2014, 11:56

Trochę racji ma i nie ma, oba dokumenty potwierdzają spełniania warunku sytuacji finansowej ale wymagane są jako polisa i jako dok. z banku, muszą więc muszą być oba dokumenty do spełnienia postawionych warunków.

ODPOWIEDZ