Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego

Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
Godzik
Posty: 3
Rejestracja: 24 cze 2010, 12:47

Post autor: Godzik » 24 cze 2010, 13:03

Witam,

od razu zaznaczam, ze jestem zielony więc przepraszam za trywialność mojego pytania, ale do tej pory nie znalazłem odpowiedzi.

Nasza firma chce przystąpić do przetargu i jednym z wymogów zamawiającego jest dostarczenie zaświadczeń z KRK. No i jeśli chodzi o podmiot zbiorowy to wszystko jasne. A co z zaświadczeniem z zakresu z art. 24 ust 1 pkt 4-8? W sensie, na które osoby muszą być te zaświadczenia. Jest to spółka akcyjna, oddział zagranicznego przedsiębiorcy. W zarządzie są 3 osoby, w tym prezes, który wg KRS (sposób reprezentacji zagranicznego przedsiębiorcy) w imieniu zarządu działa samodzielnie. Jest jeszcze dodatkowo w KRS wpisana jedna osoba reprezentująca zagranicznego przedsiębiorce w oddziale. Ja jestem umocowany przez Prezesa do składania oferty itp. Różne odpowiedzi otrzymałem od Pani się tym przetargiem zajmującej. W końcu wyszło na to, że muszę dostarczyć zaświadczenia dla wszystkich członków zarządu + dla mnie jeśli dobrze zrozumiałem. Czy rzeczywiście tak jest ?? Dodam, ze sprawie dodaje smaczku to, że prezes ma miejsce zamieszkania poza Polską więc dochodzi jeszcze tłumaczenie zaświadczenia z zagranicy.

Dziękuję z góry za wyrozumiałość.

Pozdrawiam

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 24 cze 2010, 15:49