Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
-
KM
- Posty: 87
- Rejestracja: 06 sty 2009, 19:08
Post
autor: KM » 02 lip 2013, 9:32
Witam!
PN, wykonawcy zobowiązani byli do złożenia zaświadczenia z ZUS, zgodnie z rozporządzeniem w sprawie rodzajów dokumentów, wykonawca ma złożyć informacje dotyczące ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego. Jeden z wykonawców złożył w/w dokument, jednakże skreślona była pozycja ubezpieczenia społeczne. Wygląda na to, że nie opłaca składki na powyższe ubezpieczenie.
W takim przypadku wezwać do uzupełnienia, czy wyjaśniać?
KM
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 02 lip 2013, 10:23
Można wyjaśnić, ale wydaje się że jest ok.
Janusz
-
KM
- Posty: 87
- Rejestracja: 06 sty 2009, 19:08
Post
autor: KM » 02 lip 2013, 10:26
A co z rozporządzeniem? W nim jest mowa o ubezpieczeniu zdrowotnym i społecznym?
Czyli raczej się nie czepiać?
Ok. W sumie to i tak nie jest najkorzystniejsza oferta.
Dziekuję.
KM