Podwykonawcy - proszę o pomoc

Ustawa Prawo zamówień publicznych i jej interpretacja. Praktyczne problemy ze stosowaniem ustawy przy prowadzeniu postępowania o zamówienia publiczne
Agnieszkaa
Posty: 2
Rejestracja: 17 sie 2010, 11:53

Post autor: Agnieszkaa » 17 sie 2010, 12:05

Witam serdecznie,
Niestety w zamówieniach publicznych jestem ( jak na razie ) laikiem. Mam otóż takie pytanie, na które nie znalazłam nigdzie odpowiedzi.
Chodzi o udział podwykonawców. Sprawa wygląda następująco:
Starostwo ogłosiło przetarg na roboty budowlane, w przetargu wystartowały 4 firmy, każda z nich wskazała w ofercie podwykonawcę, ale dwie firmy wskazały takiego samego podwykonawcę.
Czy taka sytuacja jest możliwa/prawnie dozwolona , że firma, która występuje jako podwykonawca, tak naprawde w jednym przetargu startuje z dwoma firmami??
Ostatnio zmieniony 17 sie 2010, 12:07 przez Agnieszkaa, łącznie zmieniany 1 raz.

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 17 sie 2010, 16:52

Jest to możliwe i dopuszczalne.

Agnieszkaa
Posty: 2
Rejestracja: 17 sie 2010, 11:53

Post autor: Agnieszkaa » 19 sie 2010, 12:29

Dziękuję serdecznie za pomoc.

ann.mich
Posty: 5
Rejestracja: 05 kwie 2013, 19:02

Post autor: ann.mich » 05 kwie 2013, 19:08

Witajcie,

Potrzebuję pomocy w zakresie PODWYKONAWSTWA w ramach usług szkoleniowych/warsztatów.
Startuję w przetargach w branży szkoleniowej. SIWZ niejednokrotnie podzielony jest na "części" - różne szkolenia.
Moja firma startuje do kilku części, mając od początku w zamiarze niektóre z nich oddelegować osobie trzeciej - czy to jest Podwykonawstwo?

Jakie warunki muszą być spełnione, aby Podwykonawstwo miało miejsce?

Czy zatrudnienie trenera na zasadzie faktury jest podwykonawstwem?
Czy trener zatrudniony na umowę cywilno-prawną jest Podwykonawcą?

Pozdrawiam,
Ania

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 07 kwie 2013, 7:09