Problem - dokumenty

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
Mikunia
Posty: 43
Rejestracja: 13 cze 2010, 18:23

Post autor: Mikunia » 28 mar 2013, 16:07

No i stało się... Przygotowując SIWZ (po 20. 02) wprowadziliśmy wszystkie zmiany, ale nie zapisało nam jednej tzn. mozliwości żadania odpisu z ceidg.

W odniesieniu do wykazania braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust.1 do osób wskazaliśmy oświadczenie tych osób, podczas gdy Rozporządzenie wymaga wypisu z ewidencji.

Oferty otwarto 25 marca. Wśród ofert jest spółka cywilna, któa załączyła wyciag o ewidencji, jednak jest ona nieważny bo z data styczeń 2012r.

I co teraz zrobic??

Wezwać ich do uzupełnienia skoro w SIWZ mielismy wpisane (jak w starym stanie prawnym)ze wymagamy oświadczenie w tym zakresie. Czy poprostu z uwagi na wyższośc Rozporządzenia nad SIWZ wezwać ich do uzupełnienia?

Wezwanie w sumie to nie problem, ale jest to oferta ktora wygrywa, a co gdy sie okaze ze Oferent nie ma waznego wyciągu z ewidencji i bedziemy wowczas zmuszeni do odrzucenia jego oferty??

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 28 mar 2013, 16:34

Ja bym próbował postępowanie ratować i wezwać do uzupełnienia, chyba że macie czas unieważniać.

ODPOWIEDZ